عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 تير 1403
بازدید : 3283
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


مش فولادی که مش فولادی ضد زنگ نیز نامیده می شود. از آلیاژ آهن ساخته شده است که معمولاً حاوی 10 تا 30 درصد کروم است. مش فولاد ضد زنگ با مقدار کمی کربن، مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی و گرما دارد.

فولاد ضد زنگ کاملا قابل بازیافت است و عمر طولانی دارد. علاوه بر مزایای زیست محیطی، فولاد ضد زنگ از نظر زیبایی نیز دلپذیر، بسیار تمیز، آسان برای نگهداری و بسیار بادوام است.

ویژگی های مش فولادی ضد زنگ

توری فولادی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی شناخته شده است و برای بسیاری از صنایع مهم است. بسته به درصد مواد مصرفی در توری، مشخصات و قیمت توری فولادی نیز متفاوت است.

همه انواع توری های فولادی ضد زنگ دوام بیشتری نسبت به مش های گالوانیزه یا PVC دارند.

تطبیق پذیری یکی از رایج ترین دلایل انتخاب توری فولادی در صنایع مختلف است.

کاربرد و کاربرد تیغه های فولادی

توری فولادی به دلیل مزایای فراوانی که دارد برای بسیاری از صنایع و پروژه های طراحی داخلی در خانه استفاده می شود. مش استیل برای اقلامی که نیاز به دوام بالایی دارند مانند ساخت انواع حفاظ و نرده های امنیتی انتخابی عالی است.

از ورق های توری فولادی می توان در ساخت در و پنجره، سقف، دیوار و پی ساختمان ها نیز استفاده کرد.

مش های فولادی در صنایع غذایی، پالایش و صنعت نفت و گاز نیز کاربردهای زیادی دارند.

مش فولادی 304 رایج ترین توری فولادی ضد زنگ است و متداول ترین نوع سیمی که از آن تولید می شود فولاد آستنیتی دریایی است.

آلیاژ فولاد ضد زنگ 304 حاوی 16% کروم، 17% نیکل و 2% مولیبدن است.

مقاومت در برابر عوامل شیمیایی مانند کلر، الکل، آب نمک و غیره. یکی از قطعات مهم توری فولادی 304 می باشد. جدول ترکیبی

توری فولادی 304

نحوه ساخت توری سیمی:

ورق مش سیم یک محصول بسیار همه کاره است که برای کاربردهای مختلف از نرده های امنیتی، تقویت بتن و تجهیزات روشنایی گرفته تا تصفیه هوا استفاده می شود. مش سیم را می توان از بسیاری از فلزات مختلف - مانند فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ - در طیف گسترده ای از اندازه ها و سوراخ ها ساخت.

مش سیمی در دو نوع اصلی وجود دارد: مش سیمی بافته شده و مش سیمی جوش داده شده.

هر دو نوع مش با اکسترود کردن یک میله فلزی، لوله یا سیم از طریق مجموعه ای از سوراخ ها ساخته می شوند که به تدریج مخروطی می شوند و سیم نازکی را تشکیل می دهند که روی یک قرقره می پیچد. سیم پیچ خورده را می توان از طریق دستگاه صاف کننده عبور داد و در فرآیند بعدی به طول دلخواه برش داد.

http://www.steelkhani.com


مش سیم بافته شده

لباس زنجیر شبیه مدل لباس است. ابتدا کابل بی سیم با طول سیم بلند موازی به دستگاه متصل می شود.

همانطور که دستگاه کار می کند، تسمه های سیمی نخ های روی هم را بلند می کنند، شاتل را به صورت عمودی از بین نخ ها عبور می دهند و سیم فیلتر را مانند یک پارچه نخی در امتداد آن می کشند. سپس دستگاه سیم صفحه را به داخل مش فشار می دهد و تسمه ها شیارهای مخالف را بالا می برند تا ابزار حمل و نقل بتواند از طرف دیگر عبور کند و بافت کم و بالا ایجاد کند.

الگوهای بافت دیگری نیز می توانند ایجاد شوند.

مش سیم جوشی نوع دیگری از مش که گاهی به آن مش سیم جوش داده می شود را می توان با دستگاه جوش سیم اتوماتیک ساخت. این نوع شبکه از یک سری سیم های موازی و عمودی تشکیل شده است که به طور مساوی در نقاط اتصال قرار گرفته و لحیم می شوند.

برای راه اندازی دستگاه، سیم ها را از طریق یک ردیف فیدر (فیدر) خودکار که سیم های موازی بلند را جوش می دهند، پیچانده می شوند. برای ایجاد سیم های متقاطع، فیدر دیگری بخش های عمودی کوتاهی از سیم های زیرین را روی سیم های موازی قرار می دهد. در محل اتصال سیم های موازی و عمودی، یک ردیف عایق دی الکتریک انتهای اتصالات را به هم لحیم می کند و سپس نقاط اتصال را فیوز می کند، در حالی که مش به جلو کشیده می شود و سیم عمودی دیگری در زیر آن قرار می گیرد.

لیست قیمت فولاد

فولاد توری

توری فولادی یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان است که به دلیل مقاومت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که می توانید انواع طناب استیل را ببینید و از بین آنها نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که تورهای فولادی را توری استیل نیز می گویند و این توری ها به صورت گلوله ای گرد به فروش می رسند و مبنای محاسبه متری خواهد بود. همانطور که گفته شد این توری در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که از مهمترین آنها می توان به توری استیل، صنعتی ساده، درشت، جودون، سنگ شکن، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر اسید، ضد آب و ... اشاره کرد. هر نوع توری استیل ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت و شما می توانید با توجه به نوع کاربرد توری مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کلی به تمام سیم هایی که به صورت پارچه در بازار عرضه می شوند مش می گویند و توری استیل بهترین نوع آن است زیرا به دلیل جنس استیل زنگ نمی زند و می توانید برای استفاده از آن استفاده کنید. . این بیشتر از آن استفاده کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com